ערן ורדי

לא מצורפים מסמכים

משפחה

אחים ואחיות: טלי ורדי, מיה ורדי

ערן, בנם של יוליה ועמרי ורדי אח למיה וטלי נכד לערן ז"ל ונעמי לאלה וליורי הורי יוליה.

פעוט בן 3 בלבד נקטף באחת ממשפחתו ומבית יגור כולו ואיננו.

ילד חייכן זהוב תלתלים כולו תום, סקרנות אין קץ, מלא אנרגיות, רוצה לגעת ולדעת, מחבק ומנסה וטועם כל דבר עניו פתוחות וגלויות לעולם, לסביבה ולכל אוהביו.

הלב כואב העצב כה עמוק ואין מנחם

נוח על משכבך בשלום ילד יקר ואהוב.

סיפורים

לחצו על הכותרת על מנת לקרוא את הסיפור

• זוכרים את ערן

טיולים בשדות

בחורף 2018 ערן כבר בן שנתיים וחצי מבין הרבה דברים ומאוד סקרן  ,

בימי שישי אח"צ היינו נוסעים ביחד על האופניים לטיול בשדות. ערן רצה לראות את הקישון זורם אחרי הגשמים היינו עוצרים וזורקים אבנים למים זו היתה שנה גשומה במיוחד והזרימה היתה מרשימה. .

בדרך כלל המשכנו מזרחה במסלול הקישון , דיברנו בדרך על כל הדברים שגדלים בשדות  חומוס, חיטה , תירס , כותנה  ובצל. בתחילת החורף הם היו קטנים וירוקים ערן הכיר את כל הגידולים וידע להגיד לי מה יש בכל שדה .

באביב הכל הבשיל במערב יהיו שדות של ארטישוק וחמניות צהובות שערן מאוד אהב , צהוב היה  בהחלט הצבע האהוב עליו.

במזרח לאורך הקישון היה אפשר לקטוף ולטעום גרעינים של חומוס וחיטה ואפילו לקטוף תותים אדומים מהעץ. לפעמים נתקלנו בשלוליות גדולות שלא אפשרו להמשיך בנסיעה ונאלצנו ללכת ברגל דרך השדה החרוש אני גורר את האופניים וערן יושב על הכיסא שלו מודאג קצת אבל שומר על פאסון. שרנו הרבה שירים תוך כדי נסיעה כמו.

בדרך וראינו את אנפות הבקר ,ערן ידע שהאנפות הלבנות יושבות על הגב של הפרות ואוכלות את הטפילים שנמצאים שם. בקצה המסלול הינו עוצרים בפארק הקישון  שותים מים שהבאנו אתנו משיטים עוד סירות וכמובן זורקים עוד אבנים למים ושומעים את הבלופים .

בקיץ נסעו במסלול עם אביתר ותמיר שהכירו לנו את המעיין  הקטן שנחבא בין השיחים. הקטנים טבלו במים הקרים והקשיבו לקרקור הצפרדעים שלוו בסיפור על הנסיכה והצפרדע. הם התרשמו עמוקות. בהמשך קטפנו בצלים בשדה להביא משהו מהטיול לאמא זה היה חשוב מאוד בשבילו להביא משהו לאימא . עצרנו במגרש המשחקים בכפר חסידים ומשם הביתה עם השלל.

אחרי הגן עם חברים

חימם לי את הלב לקחת את ערן  מהגן של איריס, נכנסתי בשקט והסתכלתי עליו משחק עם החברים בלי שיבחין בי . אחר כך הייתי ניגש אליו ומבקש חיבוק חזק חזק והוא היה מחבק בשמחה חזק עם כל הגוף .

אחר כך הינו מנסים למצוא מה עושים היום ? עד גיל שנתיים לא הייתה בעיה הינו הולכים לגן שרון ומתנדנדים הרבה זמן , לפעמים יונתן היה מגיע ואז הם היו רצים בתזזית וצוחקים .לפעמים בלי לשים לב כל אחד היה רץ לכיוון אחר . הייתם כל שמחים להיפגש ואנחנו ההורים התמוגגנו. בהמשך למדת להתנדנד על הנדנדה השחורה של הגדולים והיית מאוד גאה. בקיץ התחנה הבאה הייתה חמשושים בכלבו .

את הקשר הטוב עם אביתר ותמיר יצרנו באחד מימי החורף אנחנו נסענו בקאלב קאר וראינו אותם הולכים ומחפשים את עצמם, הזמנו אותם להצטרף אלינו לנסיעה לרפת זה היה מאוד מוצלח וכולם היו מרוצים , הסתובבנו ברפתות של הפרות והעגלים וסיימנו בחדר האוכל של הרפתנים בשתיית חלב ועוגיות.

הילדים לא פספסו את ההזדמנות לצייר על הלוח  מאז חזרנו לא מעט פעמים על המסלול הזה ברפת והוספנו גם ישבה על הטרקטורים וניפוח בלונים מכפפות שנמצאו במכון החליבה.

הקשר עם תמיר ואביתר התהדק במהירות והפך לחברות בהמשך הצטרפו לחבורה נטי וזוהר המפגש כלל נסיעה על אופנועי פלסטיק מגן שרון בירידה לחדר האוכל וככל שהמיומנות של הרכיבה השתפרה מסלולים הלכו והתארכו לכוון גן אביבים או הכלבו דרך העיגול והדשא של יוגב . בימי ראשון היינו אפילו מגיעים עד למשק חי כדי לרכב על סוסים. בימי שלישי מבלים בבאלגן

נופר היתה חברה מצוינת אהבתם להיפגש לקשקש ולהתנדנד גו אל גו, נירית אמא של נופר הזמינה אותנו לבקר אותם בבית וכך בפעם הראשונה יצא שבקרת בבית אחד החברים. וכמו כל ילד בגיל הזה גם אתה מאוד אהבת לשחק במשחקים של ילדים אחרים

במהלך החורף בימים גשומים הינו לובשים מגפיים ומעיל והולכים לראות את הזרימה בוואדי אתה מאוד נהנית וכמובן שחזרתה עם מגפיים מלאות במים. בשכר פגשנו עוד חברים מהגן לירי ודניאל שהיו אתך בקשר מצוין וגם את אילי וזוהר. שהגשם פסק הלכנו לטיול שלוליות בוואדי ובנינו מגדלי אבנים שאתה קישטת בענפים עם עלים ירוקים , למדת ללכת יפה בין האבנים בלי ליפול ותמיד חיפשת איזה מקל שיעזור לך בהליכה . אני מאוד נהנתי לטייל אתך .

הקשר עם החברים ועם ההורים של החברים הלך והתחזק כולנו רצנו אחריכם והינו חולקים את הפרות והצ'ופרים והאמת שתמיר ומורן וגם יוסי וליאור הצטיינו בתחום יותר ממני. הלכנו לטיולים קצרים על ההר שביוזמה של תמיר הפכו באופן ספונטני למדורה שאליה היו מצרפים עוד חברים חמודים זוהר הראל נופר וגם האחים הגדולים שלהם. נפגשנו בבאלגן ובהמשך על הדשא של זוהר שהפך למקום מפגש פופולרי בין גן שרון לכלבו שיותם מפנק את כולם בקפה ופירות . בהמשך הזמנו את החבורה העליזה גם אלינו לחצר כמובן.

בגן שרון הייתם לפעמים יושבים כמה חברה על הנדנדה הצהובה ואתה היתה מנסה להצחיק את כולם ובדרך כלל מצליח  אם איזה צעקה מוזרה. ועד פתאום היו עולים קולות צחוק רמים . לפעמים הייתי שואל איזה קול עושה חיה מסוימת ואתם הייתם מראים בקיעות בחומר.

היו פעמים ששרתם זה היה מדהים שירים שלמים שלמדתם בגן כמו אבטיח אבטיח , רצה הקיפוד עם מישהו לרקוד  או רק אני והגלשן שלי. הייתה לך שמיעה מעולה וידעת לדייק גם במנגינה